• چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند

    اغلب در طراحی داخلی، کار بر روی دیوار را به عنوان موضوع مهمی می دانیم. بعد از رنگ آمیزی  و خشک شدن آن و بعد از این که تمامی وسایل در جای خود قرار گرفت. در آخرین مرحله نوبت به دیوار است. اما در این جا ما قصد داریم بگوییم که اگر این هنر کنار بگذارید، فرصت فوق العاده ای را از دست داده اید.در یک فرصت مناسب برای دیوار طرح مناسبی را پیدا کنید. به جرات می گوییم که کار بر روی دیوار مهم ترین بخش طراحی داخلی است.

    گالری عکس 1 چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند  عکس خلاقیت در معماری عکس دکوراسیون عکس طراحی دکوراسیون عکس معماری داخلی

    اگر در مورد نحوه انتخاب کار مشکل دارید، به هیچ وجه نگران نباشید. از این اطلاعات به عنوان یک راهنما برای انتخاب قطعاتی که لازم دارید تا با فضای داخلی شما هماهنگ باشد استفاده کنید.

    گالری عکس 2 چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند  عکس خلاقیت در معماری عکس دکوراسیون عکس طراحی دکوراسیون عکس معماری داخلی

    انتخاب یک رنگ مناسب برای کار، نمای خاصی به فضای داخلی شما می دهد. استفاده از سایه های مختلف رنگ در خانه به نظر موضوعی است که هرگز نمی توان از آن دست کشید. برای محدود کردن تم رنگ ها باید به فضا و دید آن مراجعه نمود.
    بهترین پیشنهاد ما در این مورد این است که موضوع رنگ را کنار بگذارید و فقط به کار هنری روی دیوار فکر کنید. زمانی که رنگ مورد علاقه و دیوارکوب های تزیینی را در این فضا استفاده کردید، می توانید از چیزهای خاصی برای الهام از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید.
    اولین قدمی که بر می دارید از سه سایه برای کار هنری روی دیوار استفاده کنید، این سه سایه باید با دکور خانه هماهنگ باشند. از رنگ های نافذ استفاده کنید. سپس دنبال وسایلی باشید که از این تم رنگ دارند و برای تزیین روی دیوار از آن ها استفاده نمایید. اگر به کمک نیاز داشتید می توانید از ابزار colorsnap که برای هماهنگی رنگ و سایه است استفاده کنید.

    گالری عکس 3 چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند  عکس خلاقیت در معماری عکس دکوراسیون عکس طراحی دکوراسیون عکس معماری داخلی

    یکی از نکات بسیار مهم در طراحی داخلی این است که اتاق  نیاز به مرکزیت و یا عنصری در طراحی که در یک لحظه چشم ها را به خود جلب کند و به بیننده جسی را که شما انتظار  دارید منتقل کند. بی اغراق باید بگوییم که کار هنری بر روی دیوار ما را به این نتیجه دلخواه می رساند.
    تصور کنید کار هنری شما بالای شومینه در اتاق نشیمن نصب شده است و به فضا هارمونی خاصی می دهد. متناوبا ، دیواری که از آن یک گالری زیبا ساخته ایم، فضای اتاق پذیرایی را جلوه می دهد و پرده های کار شده که در این فضا اویزان کرده ایم به محیط حس دلچسبی می بخشد.
    زمانی که برای مرکزیت دادن به فضا از کارهای هنری استفاده می کنید و به این طریق به آن فضا مرکزیت توجه می دهید مهم ترین اصل اندازه و یا ابعاد می باشد. کارهای کوچک با اسباب و اثاثیه بزرگ، هماهنگی ندارند و دکوراسیون خانه را خراب می کنند. بنابراین در مورد اندازه، ابعاد و مقایسه فضا دقت بیشتری داشته باشید.

    گالری عکس 4 چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند  عکس خلاقیت در معماری عکس دکوراسیون عکس طراحی دکوراسیون عکس معماری داخلی

    به خاطر داشته باشید که کارهای هنری روی دیوار لزوما یکسان نیستند. در حالی که بعضی دارای دو بعد نقاشی و طراحی هستند، باید سعی کنید که از کارهایی استفاده کنید که ابعاد مختلفی به فضا بدهند و تار و پود فضا را ابجاد نمایند.
    علاوه بر نقاشی و طراحی، باید از قطعاتی استفاده کنید که مانند مجسمه به فضای شما عمق بدهد. اگر سبک کار شما پیشرو  است باید از کارهای کوچک در فضا استفاده کنید.
    این تار پودی که در فضا به وجود می آورید، برای فضای شما وزن و عمق ایجاد می کند و به این ترتیب آهنگ و حس دلخواهی که برای این فضا نیاز دارید به وجود می آید. تصور کنید که از بافت های خشن در فضا استفاده کنید، در این فضا حس خودمانی را تجربه می کنیم در حالی که اگر از بافت های نرم استفاده کنیم، در این حالت حس دوری و کناره گیری را در فضا به وجود می آوریم.

    گالری عکس 5 چرا کارهای هنری بر روی دیوار در طراحی داخلی بسیار مهم هستند  عکس خلاقیت در معماری عکس دکوراسیون عکس طراحی دکوراسیون عکس معماری داخلی

    درباره فضایی فکر کنید که کمترین وسیله تزیینی را در آن قرار داده اید و یا حتی دیده اید. مثلا خانه های افراد سالمند یا اتاق های دانشجویی از این جمله هستند. نکته اصلی درباره این فضاها این است که کمی خشن به نظر می رسند و از طرفی به نظر ناتمام هستند. از همه مهم تر این که در این فضاها معمولا دیوارها سفید هستند.
    کارهای هنری معمولا عناصری هستند که کمک می کنند فضا در کنار هم به صورت منسجم قرار گیرند و حس کاملی را به وجود می آورند. این همان حس نهایی است که با عملکرد یک کار تزیینی در یک فضا به دست می آید. باید از کارهایی استفاده کنید که با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد و دیگر این که دکوری را انتخاب کنید که دوست دارید و از دیدن آن بر روی دیوار برای مدت طولانی لذت ببرید.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *