• چه زمانی می‌توانید از عهده پروژه نصب کف‌پوش وینیلی بربیایید 

    گالری عکس 1 چه زمانی می‌توانید از عهده پروژه نصب کف‌پوش وینیلی بربیایید 

    وقتی که صحبت از نصب کف‌پوش وینیلی وسط باشد؛ باید ببینید که خودتان از پسش برمی‌آیید یا اینکه باید کار را به کاردان بسپارید. هر دو استراتژی، مزایای خاص خود را دارند اما با توجه به فاکتورهای مختلف باید دید که کدام‌یک برای شما و خانه شما مناسب است. خوشبختانه اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید؛ نصب کف‌پوش وینیلی توسط خودتان ممکن است چون این کف‌پوش سیستم‌های نصب متعددی چون شناور دارد یا اینکه پشت خود کف‌پوش چسب دارد که به شما کمک می‌کنند تا یک بازسازی سریع و آسان را تجربه کنید. اگر اطلاعات کافی یا تجهیزات لازم را ندارید؛ نصب حرفه‌ای، انتخابی امن‌تر است. با مطالعه راهنمای زیر ببینید که گزینه مناسب شما کدام‌یک است.

    گالری عکس 2 چه زمانی می‌توانید از عهده پروژه نصب کف‌پوش وینیلی بربیایید 

    آماده هستید؟

    اگرچه نصب سطح ایدهآل کف‌پوش وینیلی توسط صاحب‌خانه ممکن است اما باز هم الزامات و بایدهای خاص خود را دارد. قبل اینکه پا در این راه بگذارید مطمئن شوید که تجهیزات لازم و تجربه کافی دارید. نوع کف‌پوش وینیلی، نوع ابزار موردنیاز را تعیین می‌کند. اگر هسته کف‌پوش وینیلی انعطاف‌پذیر باشد به یک چاقو تیز، نوار اندازه‌گیری، گونیا، خط کش و مداد نیاز دارید. اگر هسته کف‌پوش سفت‌تر باشد به ابزار بیشتری مانند اره مویی یا اره صفحه‌ای نیاز دارید. اگر تجهیزات لازم  را ندارید یا تجربه استفاده از آن‌ها را ندارید؛ استفاده از خدمات حرفه‌ای ارزشش را دارد.

    گالری عکس 3 چه زمانی می‌توانید از عهده پروژه نصب کف‌پوش وینیلی بربیایید 

    تجربه دارید؟

    انجام پروسه نصب به دست خودتان در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. البته اگر نتیجه کارتان درست از آب درنیاید؛ در درازمدت مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری میشوید. نصب حرفه‌ای معمولاً با ضمانت همراه است. اما اینکه تا به حال چنین پروژه‌ای را انجام نداده‌اید؛ بدین معنا نیست که غیرممکن است کار را به پایان برسانید. برای راحت‌تر کردن پروژه از کف‌پوش‌هایی استفاده کنید که پشتشان چسب دارد زیرا راحت‌ترین نوع نصب را دارند و کافی است راهنمای آن را مطالعه کنید. اگر در انجام پروژه‌ای با اهمیت نصب کف‌پوش، به خود اعتماد ندارید احتمالاً نصب حرفه‌ای انتخاب درستی برای شماست.
    "اینکه خودتان نصب کف‌پوش را بر عهده گرفته‌اید؛ بدین معنا نیست که نمی‌توانید از توصیه متخصصین بهره ببرید."

    گالری عکس 4 چه زمانی می‌توانید از عهده پروژه نصب کف‌پوش وینیلی بربیایید 

    کار را با یک فضای کوچک شروع کنید

    اگر کار را خودتان تقبل کرده‌اید و اولین باری است که چنین پروژه‌ای را انجام می‌دهید؛ پروژه را با یک فضای کوچک شروع کنید تا دستتان راه بیفتد. چون کف‌پوش وینیلی در برابر رطوبت مقاوم است برای سرویس بهداشتی توصیه می‌شود پس می‌توانید با کوچک‌ترین سرویس بهداشتی خانه‌تان شروع نمایید. بدین ترتیب با المان‌های مختلف نصب چون اندازه‌گیری ابعاد، علامت‌گذاری خطوط و اعمال چسب آشنا شوید.
    به خاطر بیاورید؛ اینکه خودتان نصب کف‌پوش را بر عهده گرفته‌اید؛ بدین معنا نیست که نمی‌توانید از توصیه متخصصین بهره ببرید. با یک متخصص تماس داشته باشید و با بهره‌گیری از نکات و پیشنهادات او، قدری تجربه کسب کنید.

    آیا در حال نصب کف‌پوش وینیلی هستید؟


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *