• مراقبت و نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی بامبویی

    کفپوش بامبویی، انتخابی محکم و در همان حال جذاب برای پروژه های مسکونی و تجاری شما است. دوام و استقامتی را که از یک کفپوش توقع دارید؛ در بامبو خواهید یافت. یک راه ساده برای حفظ ظاهر طبیعی بامبو، تمیز کردن مرتب آن است. اما بهترین روش برای پاک کردن کفپوش بامبویی چیست و از چه متدهایی باید دوری کرد.

    گالری عکس 1 مراقبت و نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی بامبویی  عکس طراحی کفپوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوبی

    سختی ذاتی بامبو با چوب افرا برابری می کند. از دیدگاه تعداد دفعات درو این گیاه، بامبو یک منبع بسیار تجدید پذیر محسوب می شود. کفپوش بامبو از جذابیت خاصی برخوردار است؛ چه نوعی که در رنگ طبیعی بلوند عرضه می شود و چه محصولی که با کربن آمیخته شده و رنگ تیره تری دارد. هزینه نصب کفپوش بامبویی نسبت به کفپوش های چوبی سفت، کمتر است. حسن دیگر کفپوش بامبویی، نظافت آسان آن می باشد. در این مطلب به چند نکته اشاره شده که با انجام هفتگی آن ها، به راحتی از کفپوش بامبویی خانه خود محافظت میکنید.

    گالری عکس 2 مراقبت و نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی بامبویی  عکس طراحی کفپوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوبی

    روشی آسان

    برای تمیز کردن کفپوش بامبویی، یک زمین شوی نم دار یا پد نرم روی دهانه جاروبرقی، کفایت می کند. با این روش به راحتی هرگونه گردوغبار یا کثیفی که در طول زمان منجر به ایجاد خش روی سطح کفپوش می شود؛ پاک می گردد. اگرچه بامبو ذاتاً دارای مقداری رطوبت است؛ اما نباید آن را کاملاً خیس کنید. زمین شوی را به قدری خیس کنید که نم نامیده شود. مواد آبکی را از روی کف، سریعاً خشک کنید؛ همچنین نسبت به مواد روغنی مانند قیر و آسفالت نیز بسیار حساس باشید. این گونه مواد ممکن است لکه هایی دیرپای از خود برجای بگذارند. از سیم ظرف شویی و پودرهای اسکراب کننده بپرهیزید. این روش راحت، فقط با استفاده از یک زمین شوی مرطوب، یک روش تجربی است.

    گالری عکس 3 مراقبت و نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی بامبویی  عکس طراحی کفپوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوبی

    استفاده از کفپوش های کوچک و پادری

    شیوه کاربردی دیگر، پهن کردن پادری جلو درها است. ریگ، شن و تکه های کوچک شیشه، به مرور روی کفپوش بامبویی خط می اندازند. به خاطر بسپارید که کفپوش کوچک خود را تمیز نگه دارید. اگر بچه ها در حال شن بازی هستند یا بزرگ ترها جایی کار می کنند که میخ و سیم وجود دارد؛ کفش یا چکمه های کارشان را بیرون خانه دربیاورند. اگرچه بامبو سخت و ضد خراش است؛ اما با درآوردن کفش های خود به نظافت آسان خانه یا دفتر خود کمک کنید.

    گالری عکس 4 مراقبت و نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی بامبویی  عکس طراحی کفپوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوبی

    استفاده از پاک کننده های مناسب کفپوش بامبویی

    جدای از یک مقدار کم آب برای نمدار کردن زمین شوی، شما می توانید از پاک کننده ای مناسب کفپوش های چوبی استفاده کنید؛ البته استفاده از محصولات الکلی و واکس ها مجاز نیست. واکس روی کفپوش اثر می گذارد. پاک کننده را مطابق با دستورالعمل سازنده کفپوش، تهیه کنید. محصولی که انتخاب می کنید؛ باید با بامبو سازگار باشد؛ پس با یک متخصص محلی کفپوش ها یا فروشنده کفپوش مشورت کنید. موقع استفاده از پاک کننده، آن را به خوبی روی سطح پخش کنید و اجازه ندهید که مانند یک حالت آب گونه، جمع شود.

    کفپوش بامبویی، طیف وسیعی از ویژگی های عالی را به همراه دارد؛ از دوام بالا تا طرح ها و رنگ هایی که جذابیتی خاص دارند. با رعایت این چند نکته ساده، تمام خصلت های خوب بامبو را تا سال ها، حفظ کنید.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *