• کفپوش چوب‌پنبه‌ای، عایق گرما و صوت

    چوب‌پنبه، تنها ماده کف‌پوشی است که به‌طور طبیعی عایق گرماست. ویژگی‌های عایقی چوب‌پنبه، از ترکیباتش ناشی می‌شود؛ چوب‌پنبه از سلول‌های ۱۴ وجهی ساخته شده که ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون سلول در هر اینچ مکعب دارد. هر یک از این سلول‌ها، عایق می‌باشند و دارای سلول های گازی محبوس هستند. حدود ۸۰ درصد از یک لایه چوب‌پنبه، گازی شکل است و به همین خاطر، چگالی کمی دارد.

    گالری عکس 1 کفپوش چوب‌پنبه‌ای، عایق گرما و صوت  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش چوب پنبه عکس مصالح ساختمانی

    سلول‌های پرکار

    چون سلول‌های چوب‌پنبه مانند بسته هوا هستند؛ هر وقت صحبت از عایق گرما و آکوستیک در میان باشد؛ چوب‌پنبه، انتخابی فوق‌العاده کارا به شمار می‌رود. این سلول‌ها، علت نارسانایی گرما و سرما چوب‌پنبه محسوب می‌شوند که مانع اتلاف گرمای فضا داخلی خانه شده و حتی باعث می‌شوند که بدن ما نیز گرمای کمتری را از طریق پا از دست بدهد. چوب‌پنبه، دمایی متعادل، نه خیلی گرم و نه خیلی سرد، به محیط درونی خانه می‌بخشد.

    گالری عکس 2 کفپوش چوب‌پنبه‌ای، عایق گرما و صوت  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش چوب پنبه عکس مصالح ساختمانی

    یک انتخاب راحت

    قدم زدن با پا برهنه روی کف‌پوش چوب‌پنبه‌ای، گرما کف‌پوش را بلافاصله ثابت می‌کند. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که بدن در هنگام راه رفتن روی کف‌پوش چوب‌پنبه‌ای در مقایسه با کف‌پوش چوبی، وینیلی و سرامیک، گرما کمتری از دست می‌دهد. بنابراین، سطح کف‌پوش چوب‌پنبه‌ای نسبت به دیگر کف‌پوش‌ها، حس گرم‌تری به کف پا شما می‌دهد. پس کاهش هزینه سیستم گرمایشی خانه، یکی دیگر از مزیت‌های چوب‌پنبه است.

    گالری عکس 3 کفپوش چوب‌پنبه‌ای، عایق گرما و صوت  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش چوب پنبه عکس مصالح ساختمانی

    به خاطر رسانایی گرمایی کم، کف‌پوش چوب‌پنبه‌ای برای استفاده روی زیر لایه سیمانی مناسب است. چون چوب‌پنبه، به‌طور طبیعی عایق گرما است؛ دما کف خانه شما را در تمامی فصول، متعادل نگه می‌دارد؛ بدون اینکه به سیستم گرمایشی از کف نیازی باشد.

    آیا عایق گرما بودن، برای شما مهم است؟

    گالری عکس 4 کفپوش چوب‌پنبه‌ای، عایق گرما و صوت  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش چوب پنبه عکس مصالح ساختمانی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *