• حلال دوغاب و بهترین محصولات پاک کننده دوغاب سرامیک

    برای اینکه نصب سرامیک را تازه و نو حفظ کنید؛ باید خطوط دوغاب اطراف سرامیک را به‌درستی تمیز کنید. برای انجام این کار، لازم نیست راه دوری بروید؛ بهترین مواد پاک کننده دوغاب سرامیک را می‌توانید در اتاق لباسشویی خود بیابید. نگاهی به عام‌ترین و رایج‌ترین حلال دوغاب و پاک کننده دوغاب سرامیک می‌اندازیم تا با مزایا و معایب آن‌ها آشنا شویم.

    سفید کننده کلر

    محلول حاوی سفید کننده کلر و آب به عنوان پاک کننده دوغاب سرامیک، معجزه می‌کند. این نوع محصولات مانند یک عامل اکسیداسیون عمل می‌کنند و تأثیرگذارند چون کپک و قارچ در نواحی فاقد اکسیژن رشد می‌کنند. یکی از معایب سفید کننده کلر آزاد کردن گاز در محیط است که بعضی از افراد را اذیت می‌کند. همچنین امکان دارد که روی دوغاب سرامیک‌های رنگی اثر وارونه بگذارد پس باید به این نکته توجه کنید. بهتر است که دفترچه راهنما دوغاب‌های رنگی را بخوانید و ببینید که آیا برای استفاده از سفید کننده کلر مجاز است یا نه.

    گالری عکس 1 حلال دوغاب و بهترین محصولات پاک کننده دوغاب سرامیک  عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    هیدروژن پراکسید

    هیدروژن پراکسید نیز مانند سفید کننده کلر، یک اکسیدکننده می‌باشد. مولکول اکسیژن اضافی که با فرمول H202، معرفی می‌شود؛ به لکه‌های سرسخت حمله می‌کند؛ لکه‌هایی که عامل رشد کپک و قارچ در دوغاب اطراف سرامیک هستند. توصیه می‌شود؛ موقع استفاده از اکسیژن پراکسید حتما از دستکش استفاده کنید. اگر ممکن است از این محصول در مکانی استفاده کنید که تهویه و جریان هوا زیاد است. بد نیست که با یک متخصص مشورت کنید و ببینید که آیا این محصول با نوع دوغاب سرامیک‌های خانه شما سازگار است یا نه.

    گالری عکس 2 حلال دوغاب و بهترین محصولات پاک کننده دوغاب سرامیک  عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    سفیدکننده اکسیژن

    سفیدکننده اکسیژن را باید با آب گرم تا داغ مخلوط ‌کنید. محلول حاصل، تأثیری عمیق بر رفع لکه‌ها خواهد گذاشت. مولکول‌های اکسیژن به جنگ باکتری‌های ناهوازی طبیعی مانند قارچ‌ها و دیگر لکه‌ها، می‌روند. اما این نوع حلال دوغاب با رنگ سرامیک، رفتاری ملایم دارد. این محصول نسبت به محلول‌های خانگی قدیمی،  گران‌تر است. برای دیدن تأثیر این نوع پاک کننده دوغاب باید قدری صبر داشته باشید و تعداد دفعات زیادی این عمل را انجام دهید.

    گالری عکس 3 حلال دوغاب و بهترین محصولات پاک کننده دوغاب سرامیک  عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    بخار آب به عنوان پاک کننده دوغاب

    وقتی صحبت از پاک کننده دوغاب برای کناره‌های سرامیک در میان باشد؛ احتمالاً استفاده از بخار آب، مناسب‌ترین روش ممکن است. یکی از نکات مثبت اما متمایز بخار این واقعیت ساده است که هنگام استفاده از بخار آب  دست‌ها و پوست بدن شما در معرض بخار قرار می‌گیرد اما بخاری که فاقد عناصر شیمیایی یا اکسیدکننده است. فقط با کاربرد آب و فشار بالا، بخار به تمیز کردن سرامیک‌هایی می‌پردازد که در اثر لکه‌های بیولوژیکی آسیب دیده‌اند. دمای بالا بخار باعث می‌شود ذرات آلرژی‌زا و بیماری‌زا روی سطح نیز برطرف شوند. به جای خرید دستگاه بخار می‌توانید آن را قرض بگیرید. با مطالعه دفترچه راهنما دستگاه بخار  بهترین و ایمن‌ترین شیوه کاربرد را پیدا کنید. البته این نکته در مورد موارد ذکر شده در بالا نیز صدق می‌کند.

    گالری عکس 4 حلال دوغاب و بهترین محصولات پاک کننده دوغاب سرامیک  عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    استفاده از جدیدترین محصولات حلال دوغاب

    نکته دیگری که موقع خرید پاک‌کننده‌های صنعتی باید مدنظر قرار بگیرید؛ این است که سعی کنید تازه‌ترین مواد وارد شده به بازار را بیابید چون امکان دارد که مناسب‌تر بوده و با روش‌های استانداردی همراه باشند. اگر نگران اثرات زیست‌محیطی و حتی سلامت خود هستید؛ قبل از خرید، کمی در مورد محصول موردنظر تحقیق کنید. این تحقیق به شما می‌گوید که از کدام محصول دوری کنید و کدامیک معایب موارد قدیمی را ندارد.


نظرات

  1. سلام
    برای درآوردن دوغاب بین بند سرامیک کف ازچه مواد یا
    روشی استفاده کنم؟
    برای ازبین بردن کدری رنگ سرامیک ازچه محلولی استفاده کنم؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *