• کاشی تخته سنگ لوح یا اسلیت

    قرن هاست که سطح مقاوم در برابر لغزش، بادوام، سخت و رنگارنگ سنگ لوح یا اسلیت در خدمت معمارها و بناهاست. سنگ لوح، سطحی ایده آل هم برای فضاهای داخلی و هم خارجی است و هر جا که به کف پوش سنگ طبیعی نیاز داشته باشید؛ سنگ لوح یا اسلیت به نیاز شما پاسخ خواهد داد.

    گالری عکس 1 کاشی تخته سنگ لوح یا اسلیت  عکس سرامیک عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس نمای سنگ

    شروعی سرسخت

    کاشی تخته سنگ یا سنگ لوح، انتخابی مناسب برای پروژه های کاربردی و تزئینی است. این سنگ تحت دما و فشار شدید در اعماق زمین تشکیل می شود و معمولاً در اقلیم های ساحلی نقاط مختلف دنیا پیدا می شود. چنین آغاز سخت و خشنی، پایانی بادوام و البته زیبا دارد. تغییر رنگ های خاکی، نمایی خاص به هر کاشی بخشیده است.

    نمای سه بعدی

    لغزنده نبودن ذاتی کاشی تخته سنگ یا سنگ لوح باعث شده است که شاهد حضور این سنگ در لابی، راهرو، سرویس بهداشتی و کناره های استخر باشیم. یکی از بافت های محبوب سنگ لوح، نمای شکافته است زیرا مقاومت طبیعی خاصی در برابر لغزش دارد. سنگ لوح در کنار ارائه رنگ های متنوعی چون نارنجی، بژ، سبز و ارغوانی، ظرافت ابعادی خاصی نیز خلق می کند. پس این سنگ، جنبه های عملی و دکوری خانه شما را محقق می کند.

    گالری عکس 2 کاشی تخته سنگ لوح یا اسلیت  عکس سرامیک عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس نمای سنگ

    نحوه اندازه گیری کاشی تخته سنگ یا اسلیت

    در طول فاز تولید سعی می شود که تا حد ممکن پروسه نصب را آسان کنند. اولین اصل در استفاده از مصالح ساختمانی چون قطعات اسلیت که باید کنار هم چیده شوند؛ یکنواختی ابعاد متریال است. بنابراین موقع تولید، هر قطعه از سنگ را کاملاً به صورت مربع برش می دهند تا زمان نصب، نمایی یکنواخت در کنار هم خلق کنند. کار کردن با سنگ لوح های مربعی، نویدبخش نصب آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

    کالیبراسیون دقیق

    زمانی که در پی خرید کاشی تخته سنگ ، سنگ لوح یا هر نوع سنگ طبیعی دیگری هستید؛ اصطلاحی تحت عنوان کالیبراسیون به گوش شما خواهد رسید. این عبارت بیان کننده سطح سنگ و ضخامت آن نسبت به کاشی های دیگر است. در این پروسه هم به سهولت نصب توجه می شود. با استفاده از ابزارهای ماشینی سعی می کنند، سطح زیرین و روکش سنگ لوح کاملاً یکنواخت از آب دربیاید. یکی از المان های نصب کف پوش این است که سطح کار تراز باشد؛ پروسه کالیبراسیون چنین اطمینانی را به شما می دهد و موجب کارایی و ظرافت کار می شود.

    گالری عکس 3 کاشی تخته سنگ لوح یا اسلیت  عکس سرامیک عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس نمای سنگ

    تغییرات رنگ سنگ لوح

    چون اسلیت یا کاشی سنگ لوح با استفاده از یک سنگ طبیعی تولید می شود؛ می توانید انتظار داشته باشید که هر کاشی نسبت به کاشی دیگر، یک مقدار تغییر رنگ داشته باشد. این سطح بسته به مقدار مواد معدنی و دیگر مؤلفه های موجود در کاشی، کم و زیاد می شود. اگر به دنبال خلق اثری تک رنگ هستید؛ این ویژگی، یک عیب محسوب می شود اما برای طرفداران طرح های ناهمگون فوق العاده است.
    این تغییر رنگ طبیعی، قدرت خلاقیت شما را بیشتر می کند و با توجه به نحوه چیدمان کاشی ها می توانید نمایی منحصربه فرد ایجاد کنید. مطمئن باشید که هیچ کف پوش سنگ لوحی دیگری دقیقاً شبیه به کار شما نخواهد بود! به همین دلیل، بد نیست که اول جعبه های کاشی را باز کنید و طیف سنگ طبیعی خود را ببینید. حالا می توانید نحوه آرایش آن ها را تست کرده و طرح دلخواهتان را بیابید.

    کاشی تخته سنگ و سطحی متمایز

    سنگ لوح یا اسلیت، یک سنگ طبیعی محبوب، کاربردی و تزئینی برای کف پوش است. سنگ لوح، انتخابی خارق العاده است اگر خواهان سطحی غیرلغزنده و تا حد ممکن تراز هستید. تغییرات طبیعی رنگ سنگ لوح، قوه ابتکار شما را راه می اندازد و به شما اجازه می دهد نمایی استثنایی خلق کنید.

    آیا شما کف پوش سنگ طبیعی مقاوم در برابر لغزش و شیک را دوست دارید؟

    گالری عکس 4 کاشی تخته سنگ لوح یا اسلیت  عکس سرامیک عکس کاشی عکس کف پوش عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس نمای سنگ


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *