-
استودیو LLLab، پلان شفافی را برای شرکت LEO در شانگهای طراحی کرد
غول دنیای بازاریابی دیجیتالی چین، LEO، بازسازی شرکت خود را به استودیو نوپای آلمانی LLLab سپرد. طرح LLLab، در کنار تعریف نو از این فضای کاری، شور و اشتیاق را نیز به این فضا آورده است.
شرکت حدود ۶۰۰ کارمند دارد که بیشتر آنها در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هستند. اگرچه آنها تقریباً جوان هستند ولی لیست بلند بالایی از برندهای بینالمللی چون کوکاکولا، پپسی، استارباکس، میچلین و... از مشتریان این شرکت به حساب میآیند.
سبک غالب در محیط، خام و تازه کارانه است؛ بهگونهای که توجه به پروسهها و ایدههای نو را به تصویر میکشد. فضاهای برگزاری جلسات و دفاتر از طریق پارتیشنهای شیشهای از هم جدا شدهاند که نه تنها نور را به این نواحی هدایت میکنند؛ بلکه مانند یک عنصر مهم و حساس در این جو ارتباطی نیز دیده میشود. این جداسازیهای شیشهای، فواصل بین جاهایی هستند که جلسات مختلف برگزار میشود؛ که امکان به اشتراک گذاشتن افکار ناگهانی را فراهم میکنند.
کل کف و سقف مجموعه را با سطوح رفلکس پوشاندند و یک نوع روشن تر آن را برای روکش دیوارها و ستون ها به کار بردند. دفاتر، فضاهای ملاقات و دیگر نقاط مناسب برای دورهمی های غیررسمی را با چوب هایلایت کردند.
نظرات