• کیت‌ و ابزار تعمیر کفپوش چوبی

    با داشتن ابزار مناسب، هر نوع تعمیری آسان‌تر می‌شود. این موضوع در مورد تعمیر کفپوش‌های چوبی نیز صدق می‌کند. وقتی صحبت از تعمیر کفپوش چوبی می‌شود؛ بیشتر افراد سراسیمه شده و فکر می‌کنند پروسه‌ای بزرگ پیش رو دارند. اما خیلی از موارد تعمیر این کفپوش، کوچک هستند و به ابزار مشابهی نیاز دارند. البته ممکن است به یک سری آیتم‌های جانبی هم نیاز داشته باشید ولی اکثر تولیدکنندگان و فروشنده‌های کف‌پوش چوبی کیت‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.
    همان‌طور که گفتیم؛ بیشتر تعمیرها به ابزار یکسانی نیاز دارند. به ‌عنوان مثال، ابزاری مانند میخ، چکش، پیچ، پیچ‌گوشتی، سنباده، رنگ و روکش‌های حاوی اورتان رایج‌ترین لوازم موردنیاز هستند. ابزار خاص اضافی دیگر با توجه به نوع تعمیر تعیین می‌شوند.

    گالری عکس 1 کیت‌ و ابزار تعمیر کفپوش چوبی  عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبو عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی عکس کفپوش لمینت

    کیت‌های روتوش معمولاً برای تعمیر رنگ‌رفتگی‌ها، خراش‌های سطحی و علائم روی کفپوش به کار می‌روند. این کیت شامل ماژیک‌های رنگی، چسب‌های آستری و گاهی اورتان است. خراش‌های کم‌عمق را با چسب آستری پر کنید. اگر قسمتی از کفپوش دچار رنگ‌پریدگی شده، با استفاده از ماژیک رنگ مناسب این قسمت را با رنگ کل کفپوش هماهنگ کرده و کار را با اعمال یک روکش اورتان تکمیل کنید.

    گالری عکس 2 کیت‌ و ابزار تعمیر کفپوش چوبی  عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبو عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی عکس کفپوش لمینت

    کیت بتونه چوب، انتخابی عالی برای تعمیر گودی ناشی از میخ، خراش‌ها، پوسیدگی‌ها و شکاف‌های ظاهرشده بر روی کفپوش چوبی است. به ‌طور کلی، این کیت، کوچک‌ترین کیت موجود و شامل بتونه‌های رنگی است که کار را راحت‌تر می‌کنند و یک روکش شفاف که کار را کامل می‌کنند.
    کیت‌های تعمیر، هرقدر که مفصل‌تر می‌شوند؛ گران‌تر هم می‌شوند. از این کیت‌ها برای انجام امور بزرگ‌تری چون تعمیر تخته‌های کنده شده، پر کردن شکاف‌های عریض و وصله کردن قسمتی از کف‌پوش به کار می‌روند. این نوع کیت‌ها در کنار داشتن آیتم‌هایی شبیه با کیت روتوش یا بتونه، دارای ابزاری چون مته دریل، میخ چوبی بدون پرچ، پانچ چوب، چسب، دستگاه‌های فلزی و گاهی گوه چوبی هستند. وجود کیت تعمیر مخصوص پروژه‌های بزرگ در انجام یک تعمیر جزئی مانند خراش ضرورت ندارد.

    گالری عکس 3 کیت‌ و ابزار تعمیر کفپوش چوبی  عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبو عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی عکس کفپوش لمینت

    در حالیکه آیتم‌های مذکور، ابزار موجود در انواع کیت‌های تعمیر کفپوش‌های چوبی هستند اما بهتر است که موارد کوچک‌تر و پایه‌ای‌تری چون چسب، گوه و تیغه‌های ساینده را به همراه داشته باشند. در واقع، با اینکه خیلی از تعمیرات ذاتاً کوچک هستند اما به متریال خاصی نیاز دارند که تا دست به کار نشوید متوجه نخواهید شد.
    ارزیابی خسارت وارد شده، قبل از هرگونه اقدامی کلیدی است. در صرف پول و زمان صرفه‌جویی کنید و از رفتن و آمدن به فروشگاه و خرید لوازم فراموش‌شده دوری نمایید. برای کسب اطمینان از خرید کیت مناسب، از فروشنده ابزار محله خود یا در صورت امکان با تولیدکننده کف‌پوش یا پیمانکار خانه‌تان مشورت کنید.

    گالری عکس 4 کیت‌ و ابزار تعمیر کفپوش چوبی  عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبو عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی عکس کفپوش لمینت

    کیت‌های تعمیر، کار را آسان‌تر و کوتاه‌تر می‌کنند. قبل از خرید کیت تعمیر، در بازار چرخی بزنید تا خریدی به‌صرفه‌تر و با گارانتی داشته باشید.


نظرات

  1. سلام از کجا میتونم از کیت تعمیر پارکت خرید کنم آیا شما دارین قیمتش چنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *