• کفپوش چوبی کهنه نما

    کفپوش چوبی کهنه نما، انتخابی خارق‌العاده برای شما است اگر در فکر شکار نمایی منحصربه‌فرد هستید . این نوع کفپوش، پروسه‌های مختلفی را متحمل می‌شود تا نمایی آنتیک و شبیه به چوب‌های بازیافتی پیدا کند. این پروسه‌ها، شامل مواردی چون کهنگی، فرچه سیمی، حجاری کردن و تراشیدن با دست هستند. این نوع کارها منجر به خلق بافت و هنری شگفت‌انگیز می‌شود.

    گالری عکس 1 کفپوش چوبی کهنه نما  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش چوبی

    کفپوش چوبی کهنه نما و ظاهری ایده آل

    در گذشته، کفپوش‌های چوبی کهنه نما با طرح‌های روستایی و ساده هماهنگ بودند اما موارد جدید به خصوص کف‌پوشی که حاصل پروسه تراشیدن با دست است؛ در فضاهای زیبا و مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرند. نمای طبیعی، غنی و گرم کف‌پوش از مرزهای طرح پیشی گرفته است.

    گالری عکس 2 کفپوش چوبی کهنه نما  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش چوبی

    کفپوش تراشیده شده با دست

    در بین انواع کفپوش‌های کهنه نما، کفپوش تراشیده شده با دست، ویژگی‌های متمایزی دارد. این محصول زیبا و حاصل کار دستان توانای تولیدکننده‌اش، به‌صورت  تخته عرضه می‌شود و به ویژگی اصلی هر اتاقی تبدیل خواهد شد؛ کفپوشی که طرح طبیعی رگه‌دار چوب و ظاهر ارگانیک آن را به نمایش می‌گذارد.

    گالری عکس 3 کفپوش چوبی کهنه نما  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش چوبی

    چگونه نمایی آنتیک و کهنه به دست بیاوریم؟

    نگران نباشید؛ خوشبختانه خود کارخانه‌های تولیدکننده این پروسه را انجام می‌دهند؛ و کفپوش‌های کهنه نما را در طرح‌ها و گونه‌های متنوعی روانه بازار می‌کنند. کافی است که فقط کفپوشی متناسب با خانه خود انتخاب کنید.

    گالری عکس 4 کفپوش چوبی کهنه نما  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش چوبی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *