• ویژگی‌های کلیدی و مهم سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان

    انتخاب محبوب صاحب‌خانه‌ها یعنی سرامیک و کاشی پرسلان، سطحی قابل‌اعتماد و بادوام را به شما، نوید می‌دهد. در این مطلب، به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول اشاره می‌کنیم؛ کف‌پوش‌هایی کاربردی که همواره شیک و مدرن نیز هستند.

    مقاومت در برابر کثیفی

    سرامیک و پرسلان به‌راحتی دیگر انواع کف‌پوش، گردوخاک و تفاله‌ها را نگه نمی‌دارند. این کفپوش، به آسانی با مواد خانگی پاک می‌شود. همچنین، این مواد به جلاکاری نیاز ندارند. یک نظافت روزانه، جلا و درخشندگی این کف‌پوش را حفظ می‌کند.

    گالری عکس 1 ویژگی‌های کلیدی و مهم سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان  عکس طراحی کف عکس کاشی پرسلان عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    ضد لک

    ضد لک بودن سرامیک و پرسلان به میزان مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت بستگی دارد. کاشی‌های لعاب‌دار و حتی بعضی از کاشی‌های بدون لعاب، در برابر هر نوع لکه‌ای مقاومت می‌کنند و به راحتی پاک می‌شوند.

    کاشی وسرامیک پرسلان لیز نیستند

    یکی از ملاحظات کاربردی، سطح لیزی کفپوش است. مقاومت در برابر سر خوردن، دو فاکتور را در بر دارد: نیازهای محیطی و اینکه کف‌پوش چه مقدار در معرض ریخته شدن مایعات است. روی بیشتر کف‌پوش‌ها، ناگزیر مایع می‌ریزد پس به کفپوشی نیاز است که سر نباشد. همچنین در خانه‌هایی که بچه یا عضوی مسن دارند؛ کفپوش نباید لیز باشد.
    تولیدکننده‌های سرامیک و پرسلان با استفاده از لعاب، لعاب افزودنی و طرح‌های مختلف، مقاومت محصول را در برابر لیزی بهبود داده‌اند. همچنین، اندازه کاشی، فضای اتصال ملاط و دوغاب و شیب کف نیز روی سری تأثیر می‌گذارند. سرامیک‌های سفالی لعاب‌دار نسبت به موارد بدون لعاب، لیزتر هستند پس در قسمت‌هایی که آب زیاد می‌ریزد یا پر رفت‌وآمد هستند؛ از سرامیک‌های بدون لعاب استفاده کنید.

    گالری عکس 2 ویژگی‌های کلیدی و مهم سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان  عکس طراحی کف عکس کاشی پرسلان عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    ثبات رنگ پرسلان

    چون رنگ را تحت دمای بالا به خاک رس (در سرامیک‌های بدون لعاب) یا به سطح لعاب‌دار  (در سرامیک‌های لعاب‌دار) اضافه می‌کنند؛ دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود؛ حتی اگر مستقیماً در معرض تابش نور خورشید باشد.

    گالری عکس 3 ویژگی‌های کلیدی و مهم سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان  عکس طراحی کف عکس کاشی پرسلان عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی

    سرامیک و کاشی پرسلان حساسیت‌زا نیستند

    سطح سرامیک و پرسلان، ذرات کثیف و آلرژی‌زا را حفظ نمی‌کند و گازها، بوها و دودها را جذب نمی‌کند. این خصیصه، سرامیک و پرسلان را به یک انتخاب عالی برای محیط‌هایی که نباید آلرژی وجود داشته باشد؛ تبدیل کرده است.
    ما با بعضی از ویژگی‌های سرامیک و کاشی پرسلان آشنا هستید. کدام ویژگی این محصولات به عنوان یک کفپوش، برای شما مهم‌تر است؟

    گالری عکس 4 ویژگی‌های کلیدی و مهم سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان  عکس طراحی کف عکس کاشی پرسلان عکس کفپوش سرامیک عکس کفپوش سنگی عکس مصالح ساختمانی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *