• انتخاب بهترین مدل روکش سنگی طبیعی

    روکش سنگ طبیعی برای تمام فضاهای داخلی و بیرونی، از اطراف شومینه گرفته تا دیوار کوتاه دور باغچه، مناسب است. سنگ‌های طبیعی، رنگ‌ها و مشخصات متنوع این روکش، زیبایی را به قسمت‌های درونی و بیرونی خانه شما می‌آورد. خلق یک حس اصیل در خانه و هایلایت کردن ستون‌های جلو در، تنها دو راه از شیوه‌های کاربرد این ماده است. با خواندن مطلب زیر، اجازه دهید که الهام‌بخش چند ایده طراحی با استفاده از سنگ، به شما باشیم.

    روکش سنگ برای نمای بیرونی

    وقتی که تصمیم می‌گیرید روکش سنگی نصب کنید؛ مطمئن باشید که این روکش به جذابیت و ارزش معماری خانه شما می‌افزاید. اگر زمان و پول کافی دارید؛ سنگ طبیعی حول پنجره‌های جلویی خانه شما؛ یک درخشندگی اصیل به همراه خود می‌آورد. عرض متنوع پنل روکش سنگ طبیعی و رنگ‌های مختلف آن به شما اجازه می‌دهد تا الگوهای خاص و متمایزی خلق کنید.

    گالری عکس 1 انتخاب بهترین مدل روکش سنگی طبیعی

    روکش سنگ برای حیاط جلویی

    حیاط جلویی، مقدمه خانه شماست، چه چیزی بهتر از اینکه، در این قسمت از زیبایی سنگ طبیعی بهره ببرید.  هر فردی به خود می‌بالد که یک نما چشمگیر در محله خود خلق کند. اگر حیاط جلویی خانه شما پر از درخت و بوته است؛ با نصب روکش سنگی طبیعی، به خوش‌ طرحی نمای بیرونی خانه خود کمک کنید؛ سنگ طبیعی در اطراف گلهای رنگارنگ و شاد به مرکز توجه خانه شما تبدیل خواهد شد.
    سنگ ‌آهک، یک انتخاب فوق‌العاده برای فضاهای بیرونی است زیرا به مراقبت چندانی نیاز ندارد و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است. برای فونداسیون باغچه یا چمن‌های پیرامون خانه از سنگ‌ آهک استفاده کنید. راه دیگر خلق یک فضا خوشامدگویی عالی این است که ستون‌های جلو در را با سنگ بپوشانید. این کار باعث ایجاد یک ورودی باشکوه خواهد شد. استفاده از سنگ ماسه برای پوشش ستون‌ها نیز یک ورودی جذاب، بادوام و مملو از زیبندگی طبیعی خلق می‌کند.

    گالری عکس 2 انتخاب بهترین مدل روکش سنگی طبیعی

    روکش سنگ برای حیاط پشتی

    از کناره‌های استخر گرفته تا اطراف باربیکیو، حیاط عقبی شاید یکی از خیره ‌کننده ‌ترین نواحی باشد وقتی که حرف طراحی فضاهای بیرونی در میان باشد. هر شخصی سعی می‌کند با استفاده از سنگ‌های طبیعی متنوع، ویژگی‌های بیشتری به حیاط پشتی خانه خود ببخشد. این ماده، یک طرح مدرن در فضاهای خارجی ایجاد می‌کند. با ساخت یک آشپزخانه سنگی، افراد خانواده و وسایل حیاط پشتی را گرد هم جمع کنید. با استفاده از سنگ کوارتزیت، منقل و شومینه بسازید و لحظات خوشی را در کنار آن‌ها بگذرانید. اگر استخر دارید؛ با سنگ طبیعی می‌توانید یک آبشار شخصی خلق کنید.

    گالری عکس 3 انتخاب بهترین مدل روکش سنگی طبیعی

    روکش سنگ برای فضاهای داخلی

    اگر احساس می‌کنید؛ اتاق پذیرایی شما به دکوری شیک‌تر نیاز دارد؛ با استفاده از سنگ طبیعی، زیبایی و ظرافت را مهمان طرح داخلی خانه خود کنید. شومینه بهترین نقطه برای شروع است چه اطراف آن از سنگ ناهموار استفاده کنید و چه با کاربرد یک رنگ تیره‌تر از سیاهی تیتانیوم، سوسو آتش را زیباتر جلوه دهید. آشپزخانه نیز یکی دیگر از اتاق‌هایی است که سنگ طبیعی را به درون خانه می‌آورد. دیوار پشت اجاق‌گاز و فر را با سنگ ‌آهک و مرمر بپوشانید. این زیبایی ساده می‌تواند یک سبک صمیمی خلق کند و محیطی دنج و گرم حول میز ناهارخوری خلق می‌کند.

    گالری عکس 4 انتخاب بهترین مدل روکش سنگی طبیعی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *