• کفپوش لمینت تجاری

    لمینت ، ماده‌ای کاربردی در صنعت کفپوش است؛ ماده‌ای که هم نیاز صاحب‌خانه‌ها را برآورده می‌کند و هم در فضاهای تجاری قابل‌استفاده است. به‌عنوان یک کفپوش تجاری، لمینت از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا کفپوش لمینت تجاری به مراقبت چندانی نیاز ندارد و انواع تجاری کفپوش لمینت با نواحی پرترافیک و شلوغ سازگار هستند.

    گالری عکس 1 کفپوش لمینت تجاری  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لمینت عکس مصالح ساختمانی

    نحوه انتخاب یک کفپوش لمینت تجاری

    اگر در فکر نوسازی اداره یا شوروم خود هستید؛ احتمالاً به انتخاب کفپوش جذابی فکر می‌کنید که نظر مثبت مشتری را جلب کند. انواع مختلف و متعدد کفپوش لمینت تجاری تداعی‌گر کفپوش‌های طبیعی چوبی مانند پارکت هستند؛ پس قطعاً سلیقه شما را راضی خواهند کرد. البته انتخاب قدری سخت است زیرا مدل‌های شیک و متنوعی به شما پیشنهاد خواهد شد. جدای از مدل، موقع خرید کفپوش لمینت تجاری برای یک فضای تجاری، از درجه AC آن غافل نشوید.
    درجه AC سطح دوام کفپوش لمینت تجاری را بیان می‌کند. این مقیاس به شما می‌گوید که کفپوش موردنظر برای کدام ناحیه ایده آل است و چه میزان ترافیک را تحمل خواهد کرد.

    گالری عکس 2 کفپوش لمینت تجاری  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لمینت عکس مصالح ساختمانی

    کفپوش لمینت در محدوده AC1 تا AC5 درجه‌بندی می‌شود. کفپوش‌های AC1 و AC2 برای مصارف مسکونی مناسب‌تر از تجاری هستند. AC4 وAC5، محصولاتی هستند که موقع طراحی یک فضای تجاری باید مدنظر قرار دهید. از AC3 می‌توانید در ساختمان‌های تجاری خلوت‌تر بهره ببرید.

    گالری عکس 3 کفپوش لمینت تجاری  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لمینت عکس مصالح ساختمانی

    آگاهی از درجه AC کفپوش لمینت، مهم است چون انتخاب کفپوش با درجه نامناسب مساوی با شروع مشکلات است. اگر دوام محصول انتخابی شما برای فضای تجاری شلوغ ایده آل نباشد؛ به مرور دچار خش و حتی ترک می‌شود. چون این مشکلات برای یک محیط تجاری ناپسند است پس کفپوشی متناسب با ساختمان تجاری خود انتخاب کنید.

    گالری عکس 4 کفپوش لمینت تجاری  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لمینت عکس مصالح ساختمانی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *