• زیر لایه کفپوش چوبی

    نمای کف‌پوش چوبی، ظرافتی ماندگار به فضاهای داخلی هدیه می‌دهد. قبل از نصب این کف‌پوش باکیفیت، مهم‌ترین چیزی که باید در نظر بگیرید؛ شرایط سطح زیرین کف‌پوش است. در واقع، این فقط نکته‌ای قابل‌ملاحظه نیست؛ بلکه یکی از قسمت‌های بحرانی نصب کف‌پوش زیر لایه کفپوش چوبی بشمار می‌رود.
    یک کف‌پوش چوبی، محصولی قابل‌اعتماد است که ارزشی جاودانه به خانه شما می‌بخشد. اما درست مثل هر سرمایه‌گذاری دیگری به محافظت نیاز دارد؛ با اتخاذ تصمیمات درست، سرمایه‌گذاری موفق‌تری خواهید داشت. این نکته را به ذهن بسپارید؛ یک کف‌پوش چوبی به خوبی زیرلایه خود است. یک زیر لایه کفپوش چوبی مناسب، نقش یک قهرمان ناشناخته را برای کف‌پوش ایفا می‌کند و یک زیر لایه کفپوش چوبی نامناسب، ره‌آوردی جز مشکل نخواهد داشت.

    گالری عکس 1 زیر لایه کفپوش چوبی  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی

    نکات کلیدی نصب زیر لایه کفپوش چوبی

    معمولاً کف‌پوش چوبی را مستقیماً به سطح زیرین میخ یا منگنه می‌کنند. بنابراین لایه زیری باید از جنسی باشد که بتواند در تمام طول عمر چوب، میخ یا منگنه را درون خود نگه دارد. زیرلایه هایی چون وینیل، موکت، بتن یا سرامیک برای کف‌پوش چوبی مناسب نیستند.
    وقتی کف‌پوش را در فضاهای هم‌سطح زمین نصب می‌کنید؛ تنها نکته مهم، توجه به شرایط زیر لایه کفپوش چوبی نیست؛ باید از تهویه مناسب سطح زیری و زیر زمین نیز مطمئن شوید. کف‌پوش چوبی به همان اندازه که از رطوبت سطوح بالایی آسیب می‌بیند؛ از رطوبت سطوح زیرین هم صدمه خواهد دید؛ این طبیعت چوب است.

    گالری عکس 2 زیر لایه کفپوش چوبی  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی

    جهت نصب کفپوش چوبی روی سطوح بالاتر از زمین از استحکام کافی زیرلایه اطمینان حاصل کنید.
    در سطوح پایین‌تر از سطح زمین مانند زیرزمین، مقدار رطوبت بالاتر است. کف‌پوش‌های چوبی مناسب برای این شرایط، کم هستند زیرا رطوبت زیاد باعث تاب برداشتن و تورم چوب می‌شود. به هر حال اگر می‌خواهید از چوب در این نوع فضاها استفاده کنید؛ بهتر است از کفپوش چوب مهندسی‌شده بهره ببرید. کفپوش چوبی مهندسی‌شده را می‌توانید به‌صورت شناور یا با چسب روی بتن نصب کنید؛ بدین‌صورت نم کمتر نشت خواهد کرد.

    گالری عکس 3 زیر لایه کفپوش چوبی  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی

    ارزشی ماندگار با نصب صحیح زیر لایه کفپوش چوبی

    یک کف‌پوش چوبی می‌تواند؛ ارزشی واقعی به خانه شما بدهد؛ چه از نظر زیبایی و چه از نظر قیمت. کسب اطمینان از تناسب زیر لایه کفپوش چوبی، عمر کفپوش را افزایش می‌دهد و سرمایه‌گذاری شمارا تقویت می‌کند.
    آیا زیر لایه کفپوش چوبی مناسبی برای نصب یک کف‌پوش چوبی دارید؟

    گالری عکس 4 زیر لایه کفپوش چوبی  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی

    گالری عکس 5 زیر لایه کفپوش چوبی  عکس طراحی کف عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش بامبویی عکس کفپوش چوب پنبه عکس کفپوش چوبی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *