• جدیدترین توالت‌های هوشمند

    توالت هوشمند، کانسپت جدیدی نیست؛ اگرچه در بسیاری از نقاط دنیا مورد استقبال قرار گرفته‌ اما در بعضی از کشورها مانند آمریکا، سابقه چندانی ندارند. اکثر مردم آمریکا با این نوع توالت بزرگ نشده‌اند مانند ژاپنی‌ها که تقریباً در ۷۸ درصد از خانه‌ها، توالت فرنگی هوشمند پیدا می‌شود. اما در چند سال اخیر، طرفداران این تکنولوژی در کشورهایی چون آمریکا نیز افزایش یافته است.
    با ویژگی‌هایی مانند ریموت کنترل صندلی و سرپوش، چه چیز توالت هوشمند خوب نیست؟ در ادامه مطلب، به چند مورد از شیک‌ترین و جدیدترین توالت‌های هوشمند، نگاهی می‌اندازیم.

    گالری عکس 1 جدیدترین توالت‌های هوشمند  عکس تکنولوژی معماری عکس خانه هوشمند عکس سرویس بهداشتی عکس مصالح ساختمانی عکس هوشمندسازی

    Duravit's SensoWash Slim

    این محصول که طی چند ماه گذشته روانه بازار شد؛ نمونه باریک‌تر و شیک‌تر مدل SensoWash است. صندلی تخت، سطح ضد خش و بدون منفذ از خصوصیات این محصول می‌باشد.  چون صندلی از مکانیسم پاک‌کننده جدا است، برای نظافت سریع‌تر و راحت‌تر، می‌توان صندلی را جدا کرد. شدت و جهت سه چرخه آب ComfortWash، RearWash و LadyWash را می‌توان با ریموت کنترل کرد. قفل کودک، چراغ‌خواب و سرپوش تخت و کاملاً کیپ، از دیگر مزایای این محصول هستند.

    گالری عکس 2 جدیدترین توالت‌های هوشمند  عکس تکنولوژی معماری عکس خانه هوشمند عکس سرویس بهداشتی عکس مصالح ساختمانی عکس هوشمندسازی

    آبفشان پاکی ادغام شده با توالت AT200، صندلی آبفشانی AT100

    AT200، یک توالت هوشمند کامل است: صندلی و سرپوش اتوماتیک، سنسور فعال‌کننده آب، سشوار هوای گرم، دمای قابل تنظیم و فلاش اتوماتیک. علاوه بر این‌ها، چراغ‌خواب آن، داخل کاسه و اطراف پایه را روشن می‌کند. AT100، فقط یک صندلی آبفشان دار است که می‌توان آن را در کنار کاسه توالت فرنگی‌های استاندارد نصب کرد. از نکات مثبت این محصول می‌توان به سه دمای مختلف صندلی، پاک‌کننده جلو و عقب، سشوار آب گرم و ریموت، اشاره کرد.

    گالری عکس 3 جدیدترین توالت‌های هوشمند  عکس تکنولوژی معماری عکس خانه هوشمند عکس سرویس بهداشتی عکس مصالح ساختمانی عکس هوشمندسازی

    750H

    شرکت TOTO، در تولید توالت‌های مدل صندلی فواره‌ای، پیشگام است که از سال ۱۹۹۳ به بازار آمریکا راه یافت. H750 با استفاده از فناوری‌های مختلف از چسبیده شدن آشغال روی توالت فرنگی جلوگیری می‌کند. eWater با استفاده از آب درون رفت، سطح توالت را قبل از استفاده خیس می‌کند که عملکرد آن نسبت به سطح خشک، ۸۰ درصد بهتر است. این محصول، مقدار کمی آب اسیدی هیدرولیز اسپری می‌کند. علاوه بر این، یک لامپ UV به سرپوش صندلی اضافه شده که یک پروسه فتو کاتدیک روی لایه هیدروتک راه می‌اندازد که باعث می‌شود مواد ارگانیک متلاشی شود. فلاش اتوماتیک، سیستم پاک‌کننده و سیستم باز و بسته کننده خودکار، از دیگر مزایای این محصول هستند.

    گالری عکس 4 جدیدترین توالت‌های هوشمند  عکس تکنولوژی معماری عکس خانه هوشمند عکس سرویس بهداشتی عکس مصالح ساختمانی عکس هوشمندسازی

    Veil Intelligent Toilet

    زیبایی این محصول ناشی از مخزن کوچک و جعبه کلاه مانند آن است. باز و بسته شدن صندلی و درپوش توالت، فلاش دوباره، دمای صندلی و عملکرد آبفشان آن کاملاً اتوماتیک است.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *