• ۱۰ علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید

    طراحان داخلی توانایی خواندن ذهن مشتریان خود را دارند و بعد از یک گفت­گو با آن­ ها، متوجه می­ شوند که دقیقاً چه می ­خواهند. وقتی ما در حال فکرکردن به طرح داخلی هستیم و هنوز از آن سر درنیاورده‌ایم؛ ذهن طراح داخلی کاملاً آن را تجسم کرده است! اجازه دهید ببینیم که زندگی کردن با یکی از آن ­ها چگونه است.

    گالری عکس 1 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    بعضی افراد کارشان را به خانه می آورند اما در مورد طراحان داخلی، این حقیقتی کتمان شده می باشد. آن ها کارشان را در اداره یا پشت در خانه نمیگذارند و مهارت هایشان را در جنبه های مختلف زندگی اجرا می کنند. ما به دنبال بیان داستانی کلیشه ای در رابطه با ذهن خلاق آن ها نیستیم؛ بلکه می خواهیم ببینیم که زندگی با این افراد خلاق چگونه است.
    آیا همسر شما، طراح داخلی است؟ اگر چنین است؛ حرف ما را درک می کنید. در این مطلب به 10 نکته اشاره می کنیم که نشان می دهد با یکی از این شخصیت های بلندپرواز و خلاق ازدواج کرده اید.

    گالری عکس 2 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    1- کمد لباس های شما براساس رنگ مرتب شده است

    آیا وقتی به کمد لباس هایتان نگاه می کنید؛ طیف کامل و مرتبی از لباس های آویزانشده می بینید؟ خب، در اغلب موارد، ازدواج با یک طراح داخلی، چنین سناریویی را در پی دارد.
    طراحان داخلی، به مرتب نگه داشتن وسایل علاقه‌مندند اما با روش هایی متفاوت از روش های دیگران. مثلاً، معمولاً لباس ها یا دیگر وسایل خانه را با توجه به نوع و سایز، براساس رنگ آن ها (یا طرح و بافت) کنار هم می چینند.
    البته این چندان هم بد نیست زیرا به راحتی می توانید پیراهن آبی یا پلیور صورتی مورد علاقه تان را پیدا کنید.

    گالری عکس 3 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    2- شخصیت نوع A

    زندگی کردن با شخصیت های نوع A سرگرم کننده است؛ این‌طور نیست؟ هر چیزی مکانی دارد و هر مکانی کاربردی خاص دارد.
    این نوع اشخاص ممکن است؛ شما را از زندگی خیلی دور کنند. آن ها افرادی مرتب هستند و اغلب در بسیاری از قسمت های زندگی شخصی موفق می باشند زیرا دقیقاً می دانند که چه می خواهند.
    چه کسی دوست ندارد شبیه آن ها باشد؟ بسیاری از افراد سعی می کنند تا آن ها را الگو خود قرار دهند اما در حقیقت، گاهی اوقات خیلی سرسخت می شوند و زندگی با آن ها مشکل می شود.

    گالری عکس 4 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    3- افرادی به شدت وسواسی و کمال گرا

    علاوه بر شخصیت نوع A ، همسر شما فردی وسواس و کمال طلب می باشد.
    به هرحال، این وسواس در دنیای طراحی نویدبخش موفقیت است و قطعاً مشتریان از تحویل خانه هایی تمام عیار خرسند خواهند بود.
    اما از طرف دیگر، گاهی اوقات زندگی کردن با این افراد وسواسی مشکل می شود. همان طور که می دانیم؛ محیط خانه ما نباید همیشه مانند زندگی کاری باشد. به خصوص زمانی که بچه ها و اعضای خانواده دور هم جمع می شوند؛ ممکن است عصبانی شده و جملاتی چون "با کفش روی کاناپه نرو، حواست کجاس" را از او بشنویم.

    گالری عکس 5 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    4- طراحان افرادی شهودی هستند

    همان طور که در بالا گفتیم؛ طراحان داخلی توانایی خواندن ذهن طرف مقابل را دارند. این یک خصیصه خوب برای موفقیت در دنیای طراحی است و البته چیزی نیست که در دانشگاه آموزش دیده باشند؛ بلکه یک ویژگی می باشد که در درون بهترین طراحان داخلی ریشه دوانده است. بنابراین اگر همسر طراح شما پرسید که چه مشکلی دارید؟ هرگز پاسخ ندهید که چیزی نیست زیرا آن ها خودشان موضوع را بهتر از شما می دانند.

    گالری عکس 6 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    5- طراحان افرادی مغرور هستند اما نه غروری بد

    طراحان داخلی از اعتماد به نفس بالا و خوبی برخوردار هستند. آن ها به مهارت و دانش خود در رابطه با طراحی داخلی ایمان دارند. آن ها می دانند که چه کاری باید بکنند و چه کاری نباید انجام دهند. ممکن است گاهی اوقات، مثلاً هنگام انتخاب کاناپه یا صندلی برای اتاق نشیمن، با او دچار مشکل شوید.
    به عنوان یک همسر، باید یاد بگیرید که در این زمینه، او بیشتر از شما می داند. البته سلیقه خود را نیز اعمال کنید ولی نه به اندازه او و در نهایت با چشم اندازی حرفه ای مواجه خواهید شد.
    این افراد با اراده، به سختی به دیگران اجازه دخالت در تصمیم گیری می دهند؛ بخصوص در رابطه با خانه خود، بیشتر هم مصمم می شوند.

    گالری عکس 7 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    6- آیا اینجا خانه من است؟!

    ازدواج کردن با یک طراح داخلی، قطعاً برای هرکسی هیجان انگیز خواهد بود. بسیاری از طراحان در تغییردادن مبلمان، دکور دیوارها، چیدمان صندلی ها و رنگ دیوارها چیره دست هستند و معمولاً خیلی زود این تغییرات را در خانه خود اعمال می کنند.
    این تغییرات، فضای مهیج خانه شما را حفظ می کنند اما ممکن است اگر بعد از یک روز طولانی به خانه برگردید؛ شوکه شوید زیرا شما به شوق استراحت کردن روی صندلی راحتی محبوب تان به خانه آمده اید اما در عین ناباوری می بینید که همسرتان، وسیله ای دیگر را جایگزین آن کرده است.

    گالری عکس 8 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    7- پاهایتان را روی میز پیش دستی قرار ندهید

    ما مطمئن هستیم؛ شما در خانه یک میز پیش دستی دارید که از گذاشتن پاهایتان یا حتی فنجان قهوه روی آن لذت می برید.
    اما متأسفیم! زیرا شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید و او اجازه این کار را به شما نمی دهد.
    میز پیش دستی در خانه یک طراح داخلی، فقط نقش یک وسیله دکوری را دارد و در اغلب موارد، هدف از خرید آن، چیزی غیر از زیبایی نبوده است.

    گالری عکس 9 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    8- تخت شما پر از متکاهای گوناگون است

    آیا وقتی وارد اتاق خواب می شوید؛ با تختی پر از بالشت و کوسن مواجه می شوید؛ به گونه ای که حتی خود تخت دیده نمی شود؟ پس احتمالاً شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید.
    نه تنها تخت شما پر از متکا است؛ بلکه قبل از خواب، مجبورید که همه آن ها را به پایین تخت منتقل کنید زیرا همسرتان آن ها را فقط برای زیبایی آن جا گذاشته؛ نه برای استفاده!
    افرادی که در این شغل مشغول هستند؛ معمولاً در رابطه با خرید متکا ها، کوسن های تخت، بالشتک های زیر گردنی و... وسواس خاصی دارند.

    گالری عکس 10 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    9- لیستی از کارها

    روزی را نخواهید یافت که او لیستی از کارها برای انجام دادن نداشته باشد و این فقط مربوط به زندگی حرفه ای او نخواهد بود. در حقیقت، اکثر طراحان داخلی افراد پرمشغله ای هستند. البته نگران نباشید؛ بیشتر اوقات این لیست پایان نمی یابد اما یک لیست دیگر برای خود تدارک می بینند! هرچند که این خصوصیت برای همسر او کمی سرخوردگی به همراه می آورد زیرا گاهی اوقات همسرش دوست دارد که با عشق خود بنشیند و استراحت کند اما این ویژگی برای مشتریان آن ها مطلوب است.

    گالری عکس 11 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی

    10- خواب کوتاهی دارند

    همان طور که گفتیم؛ طراحان داخلی پرمشغله هستند و قطعاً استراحت های طولانی، انتخاب آن ها نخواهد بود. این افراد خواب کوتاهی دارند.
    اگر همسر شما دیر می خوابد و زود بیدار می شود، حتی در آخرهفته ها، اصلاً تعجب نکنید.
    استراحت کردن برای آن ها از مشکل ترین کارها محسوب می شود. حتی هنگام استراحت، فکرشان درگیر ایده ای نو است و در تمایل دارند که هرچه زودتر برخیزند و به آن بپردازند.

    گالری عکس 12 ۱۰  علامتی که نشان می هد شما با یک طراح داخلی ازدواج کرده اید  عکس دکوراسیون عکس دکوراسیون داخلی عکس رشته معماری عکس معماری داخلی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *