• کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت

    مدت‌هاست که کفپوش لاستیکی راه‌حلی خوب برای فضاهای خیلی شلوغ محسوب می شود؛ فضاهایی که خواستار ماده‌ای بادوام هستند. انعطاف‌پذیری و استحکام ذاتی لاستیک، آن را به محصولی ایده آل برای محیط‌های پرترافیک تجاری، صنعتی و نواحی بیرونی تبدیل کرده است. بهبود طرح و رنگ این کف‌پوش باعث شده که در دل صاحب‌خانه‌ها نیز جا باز کند. در ادامه به کاربرد کفپوش لاستیکی و به پاسخ ۱۱ پرسش رایج در مورد این نوع کف پوش ها  می پردازیم.

    اولین مزیت کفپوش لاستیکی تنوع رنگ و طرح آن است که به خلق هر نوع سطح مدرنی می‌انجامد. کفپوش لاستیکی را در هر رنگ و در صدها طرح و الگو پیدا خواهید کرد؛ پس نگران نباشید؛ این محصول به شما کمک می‌کند تا نمای موردنظرتان را خلق کنید. کفپوش لاستیکی می‌تواند آشپزخانه‌ای مدرن و شاد یا یک اتاق پذیرایی با طرح چوب به شما هدیه کند. انتخاب‌های متنوعی پیش روی شماست،  ما در اینجا فقط به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

    شما همچنین می توانید اصطلاحات تخصصی مورد نیاز هنگام خرید کفپوش لاستیکی و راهنمای خرید این نوع کفپوش را در اینجا مشاهده کنید.

    رنگ‌های چشمگیر کفپوش لاستیکی

    تنوع رنگی کفپوش لاستیکی بدین معناست که بدون شک با سلیقه و دکوراسیون خانه شما جور می‌شود. اگر می‌خواهید یک اتاق کار در منزل خود شبیه‌سازی کنید کفپوش لاستیکی آبی ایده‌ خوبی است. یک کفپوش نیلی شاد یا آبی خال‌خالی در کنار خلق فضایی روشن محیطی عاری از استرس ایجاد می‌کند. کاشی‌های لاستیکی فومی در طرح چوب عرضه می‌شوند.

    گالری عکس 1 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی

    آبی، رنگ موردعلاقه شما نیست؟ ایرادی ندارد! شاید کفپوش لاستیکی قرمز با سلیقه شما سازگار باشد. یک کفپوش آلبالویی یا آجری، حسی انرژیک به اتاق ورزش شما می‌بخشد و به راحتی نصب و تمیز می‌شود. صاحب‌خانه‌ها در پی یافتن کفپوشی جالب و جذاب برای اتاق کودک هستند؛ با انتخاب کفپوش لاستیکی چندرنگ، نمایی تماشایی و سرگرم‌کننده برای کودکتان خلق کنید.

    لذت بردن از چوب

    کفپوش چوبی را نمی‌توان در هر محیطی نصب کرد اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید؛ نمای چوب را مهمان هر فضایی کنید. خوشبختانه، کفپوش لاستیکی طرح چوب، نویدبخش خلق اتاقی غنی و فرهنگی است. در کنار طرح بلوط و گردو تیره، رنگ‌های شادی نیز وجود دارد که تداعی‌گر نمای چوب هستند. این محصولات کاربردی و راحت در نصب، بافت و جذابیتی طبیعی به اتاق شما می‌بخشند.

    گالری عکس 2 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی

    زیرزمین

    کفپوش لاستیکی در هر نقطه‌ای از خانه شما قابل کاربرد است. نصب این محصول در زیرزمین مزایای زیادی را به همراه می‌آورد؛ بخصوص برای خانواده‌هایی که بچه دارند. سطح جاذب و ضد ضربه محصول تضمین می‌کند که هرچقدر هم کودکانتان بالا و پایین بپرند؛ کفپوش آسیب نمی‌بیند. چنانچه وسیله‌ای از دست شما افتاد و شکست؛ نگران نباشید چون این کفپوش دارای یک لایه محافظ در برابر خرده شیشه‌ است. اگر کودک شما بیش‌فعال است؛ به سراغ کفپوش لاستیکی بروید. عنصر ایمنی کفپوش لاستیکی با نمایی شیک همراه است. بد نیست بدانید که این محصول مقرون‌به‌صرفه فاقد مواد سمی و لاتکس است.

    گالری عکس 3 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی

    سیستم گرمایش از کف

    هرگز اجازه ندهید که دمای زیرلایه روی سیستم گرمایش از کف، از هشتاد درجه تجاوز کند؛ البته بعد اینکه کفپوش لاستیکی را نصب کردید.
    یکی دیگر از مزایای برجسته کفپوش لاستیکی، قابلیت نصب روی هر نوع سطحی است. سیستم گرمایش از کف راهی فوق‌العاده برای ایجاد محیطی گرم و راحت است؛ کفپوش لاستیکی را می‌توانید روی این سیستم نصب کنید؛ فقط باید از چند نکته آگاه باشید. هرگز اجازه ندهید که دمای زیرلایه روی سیستم گرمایش از کف، از هشتاد درجه تجاوز کند؛ البته بعد اینکه کفپوش لاستیکی را نصب کردید. درست بعد از نصب کفپوش لاستیکی، سیستم گرمایش را تا دو روز خاموش کنید تا کفپوش به خوبی جا بیفتد.

    گالری عکس 4 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی

    سوالات متداول در مورد کفپوش لاستیکی

    گالری عکس 5 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی

    ۱- کفپوش لاستیکی برای کدامیک از اتاق‌های خانه‌مناسب است؟

    اتاق‌هایی که رفت‌وآمد در آن‌ها خیلی زیاد است یا فعالیت‌های اثرگذاری در آن‌ها انجام می‌شود. به عنوان مثال، کفپوش لاستیکی انتخابی خارق‌العاده برای اتاق ورزش است چون تجهیزات خیلی سنگینی در این اتاق‌ها گذاشته می‌شود یا فضای بازی بچه‌ها، جایی که بچه‌ها می‌دوند و بالا و پایین می‌پرند. پارکینگ هم موقعیتی خوب برای کفپوش لاستیکی است چون باید وزن بالای ماشین را تحمل کند. سرویس‌های بهداشتی که دما و رطوبتشان بالا و پایین می‌شود هم می‌توانند از کشسانی و دوام این ماده بهره ببرند.

    ۲- کفپوش لاستیکی با چه طرح و رنگی عرضه می‌شود؟

    گزینه‌های پیش رو تقریباً بی‌پایان هستند. این کفپوش را در مدل‌های متنوعی چون طرح چوب، طرح‌های خال‌دار، بافت‌های چالدار، سطوح نرم و حتی به شکل موکت های کم پرز خواهید یافت. این کفپوش در طیف سیاه تا آبی و هر رنگی که در این محدوده است؛ عرضه می‌شود.

    ۳- کفپوش لاستیکی برای چه افرادی مناسب است؟

    ماده کفپوش در خانواده‌های فعال تاب می‌آورد و طول عمر بالایی خواهد داشت. همچنین انتخابی خوب برای افراد مسن است؛ افرادی که مشکل حرکتی دارند چون سطح این کفپوش لیز نیست.

    ۴- کفپوش لاستیکی را با چه موادی تولید می‌کنند؟

    ترکیبات کفپوش بسته به نوع آن تغییر می‌کند اما می‌توان آن را با استفاده از لاستیک طبیعی درخت (لاستیک خالص) ساخت یا از مواد ترکیبی که از طریق چرخه‌های بازیافتی به دست می‌آیند. بسته به نوع کفپوش لاستیکی که انتخاب می‌کنید؛ می‌تواند حاوی درصدهای متفاوتی از دانه‌های EPDM است.

    ۵- آیا کفپوش لاستیکی با محیط‌زیست سازگار است؟

    بیشتر کفپوش‌های لاستیکی، اکوفرندلی هستند چون حاوی مواد بازیافتی میباشند و دارای حداقل تابش ترکیبات ناپایای ارگانیک هستند. محصولاتی که دارای گواهی FloorScore می‌باشند؛ کیفیت هوای داخلی خانه را تضمین می‌کنند؛ همچنین بعضی از آن‌ها گواهی LEED دارند.

    ۶- آیا کفپوش لاستیکی، انتخابی سلامت برای خانواده من است؟

    بیشتر این محصولات، غیرسمی و فاقد سرب و لاتکس هستند. همچنین معمولاً بدون Bisphenol A ساخته می‌شوند و تشعشع مواد ارگانیک ناپایای چندانی ندارند. بیشتر انواع کفپوش لاستیکی عاری از مواد آلرژی‌زا هستند و در برابر رشد باکتری مقاوم می‌باشند؛ بنابراین گزینه‌ای ایمن و سالم برای کودکان و خانواده‌هاست.

    ۷- کفپوش لاستیکی به مراقبت نیاز دارد؟

    یکی از مزایای کفپوش لاستیکی این است که به مراقبت چندانی نیاز ندارد. کشیدن جاروبرقی و نظافت کفپوش با آب و صابون الزامی است.

    ۸- کفپوش لاستیکی برحسب چه کمیتی فروخته می‌شود؟

    کفپوش لاستیکی معمولاً به‌صورت رول یا قطعات پازلی عرضه می‌شود اما همگی برحسب فوت مربع فروخته می‌شوند.

    ۹- کفپوش لاستیکی در چه رنج قیمتی به فروش می‌رسد؟

    قیمت کفپوش لاستیکی به ازای هر فوت مربع از یک تا ۱۵ دلار متغیر است. با توجه به ضخامت و مدلی که انتخاب می‌کنید؛ این کفپوش می‌تواند از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد.

    ۱۰- برای نصب کفپوش لاستیکی به ابزار تخصصی نیاز خواهم داشت؟

    برای نصب این نوع کفپوش به تجهیزات تخصصی نیاز ندارید. بیشتر صاحب‌خانه‌ها می‌توانند ابزاری چون متر و چاقوی تیز را در خانه خود بیابند.

    ۱۱- پروسه نصب را باید به متخصص بسپارم؟

    کفپوش‌های پازلی را می‌توانید خودتان نصب کرده و در صورت نیاز با نوار فرش آن‌ها را محکم کنید. فقط برای نصب نوع رولی، کار را به متخصص محول کنید چون پروژه‌ای پیچیده‌تر است.

    گالری عکس 6 کفپوش لاستیکی و خلق نمایی متفاوت  عکس طراحی کف عکس طراحی کفپوش عکس کف پوش عکس کفپوش عکس کفپوش لاستیکی عکس مصالح ساختمانی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *