• مبلمان فضای باز از آلیاژ آلومنیوم

    اگر در حال فکر کردن درباره این هستید که در حیاط پشتی یا پاسیو خانه‌تان، مبلمان بچینید؛ مزایا و معایب جنس مبلمان فضای باز را سبک‌سنگین کنید. اگر چه بیشتر مردم برای این نواحی از مبلمان چوبی یا پلاستیکی استفاده می‌کنند؛ قطعاً، موارد ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم نیز چشم‌اندازی غنی خلق می‌کنند. آلیاژ آلومینیوم، ماده‌ای بسیار بادوام برای مبلمان فضاهای بیرونی است.

    این محصول عالی به نظر می‌رسد!

    مبلمان آلیاژ آلومینیوم، طی یک فرآیند دقیق ساخته می‌شوند؛ آلومینیوم مذاب را در قالب‌هایی با طراحی خاصی می‌ریزند. حاصل این تکنیک، محصولی با سازگاری بالا و طرح‌های پیچیده و ظریف است.
    آلیاژ آلومینیوم، معمولاً به یک پوشش پودری جلادهنده مجهز است که منجر به افزایش مقاومت ماده در برابر خش می‌شود. رنگ سیاه این محصول، در بین مردم جا باز کرده اما در رنگ‌های متنوع دیگری نیز عرضه می‌شود. اگر به دنبال خلق نمایی آنتیک هستید؛ آلیاژ آلومینیوم برنزه یا بافت رنگی کم‌رنگ شده، به شما کمک می‌کند.
    مبلمان فضای باز آلومینیومی بدون تشک و کوسن، نمایی زیبا اما ساده در کنار باغچه سرسبز و گل‌های رنگارنگ، خلق می‌کنند. استفاده از تشک و کوسن، در کنار ایجاد راحتی بیشتر، به سرویس مبلمان شما رنگ می‌دهد.

    گالری عکس 1 مبلمان فضای باز از آلیاژ آلومنیوم  عکس صندلی عکس طراحی دکوراسیون عکس طراحی میز عکس مبلمان عکس مصالح ساختمانی عکس معماری بیرونی

    مراقبت آسان

    آلیاژ آلومینیوم، هرگز زنگ نمی‌زند. ماده‌ای کامل برای آب‌وهوای مرطوب است. حتی می‌توانید؛ آن را زیر برف و باران رها کنید؛ بدون اینکه آسیب ببیند. در هوای گرم نیز عکس‌العمل خوبی دارد و نسبت به مبلمان آهنی، گرمای کمتری جذب می‌کند.
    برای پاک کردن این صندلی‌ها، کافی است که آن‌ها را با شیلنگ، آب‌پاشی کنید تا تار عنکبوت و کثیفی‌ها جدا شوند. برای رفع چرک‌های بدقلق، از اسفنج و آب‌صابون استفاده کنید. موقع نظافت مبلمان با این روش‌های ساده، نگران صدمه دیدن مبلمان نباشید.

    گالری عکس 2 مبلمان فضای باز از آلیاژ آلومنیوم  عکس صندلی عکس طراحی دکوراسیون عکس طراحی میز عکس مبلمان عکس مصالح ساختمانی عکس معماری بیرونی

    طول عمر بالا

    هر قسمت از مبلمان فضای باز ساخته شده با آلیاژ آلومینیوم، یک تکه فلز سفت و جامد است؛ پس نسبت به دیگر مبلمان پاسیویی مانند پلاستیک، سنگین‌تر است؛ خم نمی‌شود و تاب برنمی‌دارد. همچنین، دچار فرسودگی قابل‌توجهی نمی‌شود. مبلمان آلیاژ آلومینیوم، تا ۲۰ سال، سر پا خواهند بود.
    وزن این ماده تضمین می‌کند که مبلمان به مرور فرسوده نمی‌شوند و در اثر باد، جابه‌جا نمی‌شوند. البته به اندازه‌ای سبک هست که بتوان آن را حرکت داد و  به راحتی بلند کرد؛ برخلاف مبلمانی که از جنس آلیاژ آهن هستند.

    گالری عکس 3 مبلمان فضای باز از آلیاژ آلومنیوم  عکس صندلی عکس طراحی دکوراسیون عکس طراحی میز عکس مبلمان عکس مصالح ساختمانی عکس معماری بیرونی

    مبل آلیاژ آلومینیوم گران نیست

    علی‌رغم اینکه، این ماده یکی از بادوام‌ترین و انعطاف‌پذیرترین مواد برای مبلمان پاسیو است؛ اما قیمت آن، مقرون به صرفه می‌باشد.
    با توجه به اینکه دیگر انواع مبلمان فضای باز، تا حدی دچار سایش و فرسودگی می‌شوند و از طرف دیگر، باید در زمستان از داخل حیاط جمع شوند؛ آلیاژ آلومینیوم، انتخابی سرراست و ساده است.
    سرویس مبلمان فضای باز بعدی شما، چه جنسی است؟

    گالری عکس 4 مبلمان فضای باز از آلیاژ آلومنیوم  عکس صندلی عکس طراحی دکوراسیون عکس طراحی میز عکس مبلمان عکس مصالح ساختمانی عکس معماری بیرونی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *