• ۶ مورد از مزایای فنس وینیلی

    یک فنس خوب می‌تواند؛ یک مرزبندی خوب را به همراه بیاورد. انتخاب نوع ماده برای فنس کشی حیاط، میزان زیبایی یا زشتی محیط شما را تعیین می‌کند. فنس وینیلی، همیشه یک محصول محبوب بوده است. از این فنس، در حیاط جلو، عقب، باغ و دیگر نواحی لازم بهره ببرید. با خواندن این مطلب، از نکات مثبت فنس وینیلی آگاه شوید.

    ۱- نصب آسان فنس وینیلی

    چه خودتان این کار را انجام دهید و چه پروسه را به یک حرفه‌ای بسپارید؛ فنس وینیلی، سریع و آسان نصب می‌شود. این مواد به‌صورت پیش‌ساخته عرضه می‌شوند و به راحتی در مکان موردنظر برپا می‌شوند. شما مجبور نیستید؛ صفحه‌ها را برش داده یا بکشید تا یک محدوده کاربردی و جذاب برای حیاط خود خلق کنید. همچنین این ماده به رنگ، جلاکاری و آسترمالی نیازی ندارد.

    گالری عکس 1 ۶ مورد از مزایای فنس وینیلی  عکس تکنولوژی معماری عکس حیاط عکس طراحی شهری عکس طراحی فضای سبز عکس معماری بیرونی عکس نمای چوب

    ۲- محافظت آسان فنس وینیلی

    روزهای سخت سم‌پاشی موریانه، رنگ زدن‌های رقت‌انگیز و تعمیر درزها را فراموش کنید. اگر اصطبل اسب دارید؛ برای مراقبت از فنس وینیلی اطراف آن، از خرید مواد جدید بی‌نیاز هستید. این محصول در اثر تغییر هوا و رطوبت، منبسط و منقبض نمی‌شود. همچنین، مانند دیگر فلزها، زنگ نمی‌زند. فقط چنانچه بچه همسایه بغلی، نرده را گلی کرد؛ آن را آب بکشید.

    گالری عکس 2 ۶ مورد از مزایای فنس وینیلی  عکس تکنولوژی معماری عکس حیاط عکس طراحی شهری عکس طراحی فضای سبز عکس معماری بیرونی عکس نمای چوب

    ۳- طول عمر بالا فنس وینیلی

    اگرچه طول عمر فنس به میزان مراقبت شما بستگی دارد؛ با مراقبت منظم، فنس وینیلی بین ۲۰ تا ۳۰ سال دوام می‌آورد. حتی بیشتر تولیدکننده‌ها، به همراه این محصول، گارانتی طول عمر نیز ارائه می‌دهند. اگر نگران تعویض هر چند سال یک بار نرده هستید؛ وینیل انتخاب ایده آلی برای شماست. این محصول با کیف پول شما، سر سازگاری دارد.

    ۴- تنوع فنس وینیلی

    در انتخاب رنگ‌ها، شکل‌ها، بافت ها و ارتفاع‌ها، موقع نصب فنس وینیلی با طیف وسیعی از انتخاب روبه‌رو خواهید شد. محصولی را بخرید که با سلیقه شما جور باشد؛ با طرح فنس های همسایه هماهنگ باشد یا قدمت و سبک خانه شما را بازتاب دهد. چون فنس وینیلی ارزان است؛ در انتخاب طرح آزادی عمل دارید.

    گالری عکس 3 ۶ مورد از مزایای فنس وینیلی  عکس تکنولوژی معماری عکس حیاط عکس طراحی شهری عکس طراحی فضای سبز عکس معماری بیرونی عکس نمای چوب

    ۵- دوام فنس وینیلی

    همان‌طور که بالا هم گفتیم؛ این نوع فنس از دوام بالایی برخوردار است اما بد نیست بدانید که این دوام در ظاهر ماده نیز ظهور می‌کند. فنس وینیلی ترک نمی‌خورد؛ لب‌پریده و پوسته‌پوسته نمی‌شود یا باد نمی‌کند؛ پس نگران این موضوع نباشید که مبادا نرده باعث بدنما شدن خانه شما بشود. چون این محصول از مواد ترکیبی ساخته می‌شود؛ کپک، سفیدک یا آفت نمی‌زند. وینیل حاصل تکنولوژی‌های پیشرفته، آن قدر محکم است که حتی اگر توفان و بارندگی شدیدی پیش رو داشتید؛ اصلاً نگران نباشید.

    گالری عکس 4 ۶ مورد از مزایای فنس وینیلی  عکس تکنولوژی معماری عکس حیاط عکس طراحی شهری عکس طراحی فضای سبز عکس معماری بیرونی عکس نمای چوب

    ۶- ایمنی فنس وینیلی

    فنس وینیلی به‌طور طبیعی، ضد آفت است پس لازم نیست نگران این مسئله باشید که موریانه، استحکام نرده را کاهش دهد. وینیل، براده تولید نمی‌کند؛ بنابراین کمتر در معرض آسیب است و برای حفظ ظاهر و کیفیت آن به مراقبت نیازی نیست. علاوه براین، وینیل ضد حریق است و بلافاصله شعله‌ور نمی‌شود و آن را به عنوان یک ماده خود اطفا می‌شناسیم.
    نوع ماده‌ای که برای فنس انتخاب می‌کنید؛ تأثیر به سزایی روی زیبایی و گیرایی فضاهای بیرونی می‌گذارد. قطعاً، وینیل یک گزینه ارزشمند است چون نسبت به رقبای خود؛ از مزایای مختلفی برخوردار است.
    شما چه کیفیت‌هایی را از یک فنس، توقع دارید؟


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *