• سایدینگ سنگ مصنوعی

    چنانچه قصد بازسازی سایدینگ ساختمان مسکونی یا تجاری خود را دارید؛ سنگ نویدبخش یک نمای بیرونی زیبا خواهد بود. برای دست‌یابی به این ظرافت و زیبایی، طیف وسیعی پیش روی شماست از جمله پنل‌های سایدینگ سنگ مصنوعی. این محصول به شکل سنگ طبیعی دیده می‌شود اما حاصل یک ماده فوق‌العاده متراکم می‌باشد؛ ماده‌ای که مزایای زیادی را به همراه خود می‌آورد. در ادامه، با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

    گالری عکس 1 سایدینگ سنگ مصنوعی  عکس سایدینگ عکس سنگ مصنوعی عکس طراحی نما عکس مصالح ساختمانی عکس نمای ساختمان عکس نمای سنگ

    مواد سنگ مصنوعی

    به جای استخراج سنگ طبیعی و سیمان، سایدینگ سنگ مصنوعی، ماده‌ای فوم مانند است که از پلی یورتن، ماده مانع اشعه فرابنفش و ماده دیرسوز تشکیل می‌شود. این محصول چندکاره، مستحکم است و در برابر گرما مقاوم می‌باشد.
    تنوع، یکی از مهم‌ترین نکات مثبت محصولات حاصل از پلی یورتن به شمار می‌رود. قطعاً در بین سنگ‌های مصنوعی، رنگ، طرح و بافت سنگ طبیعی موردعلاقه‌تان را پیدا می‌کنید. علاوه بر این می توان سنگ مصنوعی را در شکل و سایز سنگ طبیعی برش داد.

    گالری عکس 2 سایدینگ سنگ مصنوعی  عکس سایدینگ عکس سنگ مصنوعی عکس طراحی نما عکس مصالح ساختمانی عکس نمای ساختمان عکس نمای سنگ

    مزایای سایدینگ سنگ مصنوعی

    سنگ مصنوعی در کنار تنوع رنگ و طرح، مزایای زیادی را به همراه دارد. در اینجا به چند مورد از نکات مثبت مربوط به نصب این محصول اشاره می‌کنیم.

    سبکی: چون دیگر سایدینگ های سنگی سنگین هستند؛ پروسه نصبشان پیچیده است. برای کسانی که به دنبال خلق نمای سنگی اما به روشی سریع و راحت هستند؛ سنگ مصنوعی راه‌حل خوبی است. وزن این محصول به ازای هر فوت مربع، یک پوند می‌باشد؛ پس می‌توان آن را راحت برش داد و با دست حمل کرد. این مشخصه باعث سریع تر انجام شدن کار و کاهش دستمزد می شود. وزن پایین سنگ مصنوعی، سهولت نصب را در پی دارد.
    عایق‌بندی: سایدینگ سنگ مصنوعی یک سری قابلیت‌های عایق‌بندی دارد که دیگر روکش‌های سنگی از آن‌ها محروم هستند. سنگ مصنوعی، مانعی برای از دست دادن گرما در زمستان و هوای خنک در تابستان می‌شود؛ پس کاهش هزینه انرژی مصرفی را نیز در پی دارد.
    مقاوم در برابر ضربه: پنل‌های سایدینگ سنگ مصنوعی از پلی یورتن چگالی بالایی دارند؛ پس فقط در برابر گرما مقاوم نیستند؛ این ایستادگی را در برابر ضربه هم حفظ می‌کنند. دیگر لازم نیست که نگران بارش تگرگ یا شاخه‌های معلق در هوا در روزهای طوفانی باشید.

    گالری عکس 3 سایدینگ سنگ مصنوعی  عکس سایدینگ عکس سنگ مصنوعی عکس طراحی نما عکس مصالح ساختمانی عکس نمای ساختمان عکس نمای سنگ

    انواع سایدینگ سنگ مصنوعی

    چون پلی یورتن از نظر ظاهر، بسیار کاربردی است؛ انتخاب‌های سنگ مانند زیادی سر راه شماست. در اینجا به مشخصات چند مورد از این محصولات اشاره می‌کنیم:
    تخته‌سنگ: برش‌های بزرگ این طرح در جهات و اشکال مختلف عرضه می‌شوند. برش‌های بلند و باریک را در کنار قطعات مربعی کار می‌کنند که همگی هم‌سطح هستند.
    تاقچه سنگ یا سنگ‌های انباشته: قطعات بلند و باریک مختلف این سنگ‌های انباشته شیک و مدرن، به‌صورت افقی چیده می‌شوند. تاقچه سنگ‌ها، یکنواخت نیستند؛ بنابراین شبیه سنگ طبیعی دیده می‌شوند. این نوع سنگ مصنوعی را می‌توان به شکل انواع مختلف سنگ طبیعی پیدا کرد.
    سنگ طبیعی: الگوی این محصول مانند تخته‌سنگ است و واقعاً به سنگ‌آهک طبیعی نزدیک می‌باشد.
    نمای سنگ طبیعی را با یک فرمت راحت و برازنده به دست بیاورید. سنگ مصنوعی نسبت به بیشتر سایدینگ های قدیمی، ارزان‌تر است. در کنار وزن سبک و سهولت نصب، این محصول، مقرون‌به‌صرفه نیز هست.

    گالری عکس 4 سایدینگ سنگ مصنوعی  عکس سایدینگ عکس سنگ مصنوعی عکس طراحی نما عکس مصالح ساختمانی عکس نمای ساختمان عکس نمای سنگ

    کدام ویژگی سنگ مصنوعی برای شما جذاب‌تر است؟

    گالری عکس 5 سایدینگ سنگ مصنوعی  عکس سایدینگ عکس سنگ مصنوعی عکس طراحی نما عکس مصالح ساختمانی عکس نمای ساختمان عکس نمای سنگ


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *