• ایده های مدرن برای دوش حمام شما

    اگر قصد تعویض دوش حمام خود را دارید؛ انتخاب جدید شما نباید فقط نویدبخش یک روح تازه به سرویس بهداشتی باشد؛ بلکه باید یک سرمایه‌گذاری معقول به حساب بیاید. طبق گزارش‌های مجله Remodeling (ریمدلینگ)، هزینه بازسازی یک سرویس بهداشتی، حدود ۱۶۰۰۰ دلار است که با انتخاب روش‌های سرمایه‌گذاری، حدود ۷۲/۵ درصد این مبلغ به شما بازمی‌گردد.
    موقع بازسازی حمام، توجه و تمرکز بر روی دوش، امری حیاتی است. بیشتر افراد ۴۵ سال به بالا، دوش با وان را ترجیح می‌دهند. طبق آمار منتشرشده، بیشتر مشتری‌ها خواستار طرح‌های بدون مانع هستند؛ دوش‌هایی که به راحتی در دسترس باشند و مجبور نباشند که بلند شوند و بنشینند.
    ایده‌هایی که در ادامه می‌خوانیم؛ همگی کاربردی بوده و در آینده، هزینه صرف شده را به شما بازمی‌گردانند؛ همچنین سبکی تازه، مدرن و لذت‌بخش به حمام خانه شما هدیه می‌کنند.

    گالری عکس 1 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    دیوار کانونی

    در جدیدترین سرویس‌های بهداشتی، یک دیوار کانونی به چشم می‌خورد. معمولاً، صاحب‌خانه‌ها، روی بافت‌ها و سطوح زیبا سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ یک دیوار دوش کانونی برجسته، چشم‌ها را به سوی فضای اطراف دوش، جذب می‌کند.
    برای خلق یک دیوار برجسته، روکش سنگی نقش و نگار دار، طرح‌های ظریف کاشی، سیستم نورپردازی از پشت یا شیشه طرح دار را امتحان کنید.

    گالری عکس 2 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    دوش رنگارنگ

    مواقعی وجود دارد که یک سرویس بهداشتی کاملاً سفید، سرد و بی‌روح به نظر می‌رسد. از القا کردن رنگ‌های روشن و شاد به دوش، نهراسید. طیف وسیعی از کاشی‌ها و روکش‌ها در بازار پیدا می‌شود که با رنگ‌های ناب و اشباع شده، دوشی رنگارنگ بر جای می‌گذارند.

    گالری عکس 3 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    صندلی دوش

    بیشتر دوش‌های امروزی، فضایی شبیه به سونا خلق می‌کنند؛ این احساس حاصل ساختن یک صندلی توکار است.  اگر ایجاد صندلی توکار با سلیقه شما جور نیست؛ برای دوش از یک نیمکت از جنس چوب ساج یا یک ماده ضد آب، استفاده کنید.

    گالری عکس 4 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    لامپ دوش

    نورپردازی، یک ویژگی نادیده گرفته شده برای حمام است اما در بین بعضی‌ها مهم شمرده می‌شود.  بهترین قسمت این طراحی، هزینه پایین آن است.
    وقتی که فکر می‌کنید؛ چگونه و کجا لامپ را اضافه کنید؛ نقاطی را در نظر بگیرید که دوست دارید هایلایت شوند و حال و هوایی که می‌خواهید خلق کند. برای مثال، شاید بخواهید که یک آب نورانی روی یک دیوار کاشی شده زیبا، داشته باشید. بعضی از سردوش ها، لامپ‌های LED داخلی دارند.

    گالری عکس 5 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    خانم و آقا

    در بیشتر حمام‌ها، کمدها و وانهای زنانه و مردانه دیده می‌شود. یک قدم جلوتر بروید و با نصب دوش‌های مجزا زنانه و مردانه، فضایی به‌یادماندنی خلق کنید.

    گالری عکس 6 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    کاشی‌های ترکیبی

    با ترکیب کاشی‌ها و الگوها، نمایی سفارشی و دلخواه به حمام ببخشید. این عمل، بافت و لایه نیز به اتاق اضافه می‌کند. راه‌های آسان خلق این چشم‌انداز:

    - استفاده از یک نوار کاشی متضاد
    - نصب کردن کاشی‌ها به‌صورت عمودی
    - دیوار پشت دوش را با کاشی‌هایی بپوشانید که رنگ و بافتشان با کاشی بقیه قسمت‌های حمام متفاوت باشد.

    گالری عکس 7 ایده های مدرن برای دوش حمام شما  عکس ایده های دکوراسیون داخلی عکس سرویس بهداشتی عکس طراحی حمام عکس کاشی عکس مصالح ساختمانی

    استفاده از مصالح غیرسنتی و نوین

    برای خلق یک دوش به‌یادماندنی، از مواد غیرسنتی بهره ببرید. کف‌پوش چوب ساج، دیوارهای آلومینیومی مواج یا درهای شیشه‌ای رنگی، نویدبخش ایده‌ای منحصربه‌فرد هستند.
    بیشتر صاحب‌خانه‌ها، برای ساختن حمام رویایی خود، در پی یافتن ایده‌های نو و مدرن هستند. علی‌رغم ایده‌هایی که به شما الهام شد؛ فکر کنید تا باکیفیت‌ترین مواد را انتخاب کنید و در نهایت، حمامی ساده، مرتب و بدون نیاز به مراقبت زیاد بسازید.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *